Në mes të përfitimeve personale dhe interesit publik: A janë mediat fajtore për krizën?
Kur qeveria filloi të zbatojë fushata dhe t’i reklamojë të njëjtat, shumicat e mediave private në Maqedoni hynë në garë se kush do të fitojë pjesën më të madhe të kulaçit. Ekspertët thonë se nuk janë vetëm reklamat, por edhe tenderët me të cilët blihet mbështetja mediale. Kjo situatë në tregun e mediave në Maqedoni ka ngritur disa pyetje dhe dilema: A bëhen mediat një mbulesë e biznesit? A mundet që një medium si pronë private të kujdeset vetëm për të ardhurat e veta, edhe pse merret me një veprimtari publike? A kanë obligim mediat private të kujdesen për interesin publik? Me nënshkrimin e Marrëveshjes së Përzhinos, me të cilën u ndërmor obligimi për reforma në sferën e mediave, u hap edhe një pyetje të rëndësishme: A janë fajtore edhe mediat për krizën politike, duke pasur parasysh se nuk...